csr VORBITORI

Jeppe Glahn
INVITAT SPECIAL
Director Comunicare, Novozymes, Danemarca

Anca Oreviceanu
Director Comunicare, Dacia si Grup Renault Romania

Irina Stefaniu
Manager Comunicare interna, BRD-Groupe Societe Generale

Dana Dobrescu
Communications Manager, Unilever South Central Europe

Mirela Nemtanu
Corporate Communication & Public Affairs Manager, L’Oreal Romania

Andrei Crisan
CEO, BCI Studio

Csaba Gergely
Provident Financial si Presedinte HR Club

Elisabeta Ghidiu
Director Directia Strategie si Management Corporativ, Transgaz

Sunday Oloidi
Director HR, Procter & Gamble

Carmen Ghita
Manager Departament Comunicare Interna, Raiffeisen Bank

Adriana Boscanici
Managing Partner, Trainart

Michele Gressani
Country Manager Romania & Moldova, ERICSSON Telecommunications Romania

Ruxandra Scortea
Managing Director, Action Global Communications Romania

Christos Karabelas
HR Head, ERICSSON Telecommunications Romania & Moldova

Andrei Crisan

andrei crisan

Andrei Crişan a fost layout designer, reporter, fotograf şi redactor – şef la suplimentul săptămânal de auto. Toate acestea au fost acum cincisprezece ani, când a avut primul lui job în media, pentru un cotidian englez. De atunci a ocupat diferite posturi, de la Creative Manager la Consultant Media, pentru mai multi editori din România. De-a lungul timpului, Andrei a participat la traininguri şi workshop-uri susţinute de experţi în media din Franţa, Elveţia, Cehia şi Israel.

Fondator al companiei BCI Studio, Andrei şi echipa sa au creat proiecte de consultanţă pe comunicare corporatista pentru câteva reviste, cotidiene centrale sau regionale, diferite publicaţii, pentru radio şi mediul online.

În 2008 a construit prima editură experiment: the “green lifestyle magazine” pentru ecologişti. În acelaşi timp a început cercetarea şi dezvoltarea proiectului “Social Publishing”. Ideea proiectului este de a identifica soluţii pentru grupurile sociale care simt nevoia unei nişe de media, publicuri ţintă care nu sunt acoperite şi deservite de către editurile actuale, fie din cauza unor tabu-uri sociale, fie din cauza absenţei puterii de cumpărare.

 

PARTENERI
Saga Business & Community
Siemens
Transgaz
HR Club
HR Partner
AIDA
Business Edu
Business Age
Cariere
Brand4Brands
Asebuss
Best Resource
Catalog-Cursuri
Intact
Startups
Casa de Traduceri
Romania Pozitiva
Leaders
Vision Design