csr VORBITORI

Jeppe Glahn
INVITAT SPECIAL
Director Comunicare, Novozymes, Danemarca

Anca Oreviceanu
Director Comunicare, Dacia si Grup Renault Romania

Irina Stefaniu
Manager Comunicare interna, BRD-Groupe Societe Generale

Dana Dobrescu
Communications Manager, Unilever South Central Europe

Mirela Nemtanu
Corporate Communication & Public Affairs Manager, L’Oreal Romania

Andrei Crisan
CEO, BCI Studio

Csaba Gergely
Provident Financial si Presedinte HR Club

Elisabeta Ghidiu
Director Directia Strategie si Management Corporativ, Transgaz

Sunday Oloidi
Director HR, Procter & Gamble

Carmen Ghita
Manager Departament Comunicare Interna, Raiffeisen Bank

Adriana Boscanici
Managing Partner, Trainart

Michele Gressani
Country Manager Romania & Moldova, ERICSSON Telecommunications Romania

Ruxandra Scortea
Managing Director, Action Global Communications Romania

Christos Karabelas
HR Head, ERICSSON Telecommunications Romania & Moldova

09.30 - 10.00
Inregistrare


10.00 -11.30
Modalitati de Comunicare cu Angajatii pentru Cresterea Certitudinii in Timpuri Incerte

In aceasta sesiune provocatoare, veti lua parte la o discutie despre cele mai comune abordari ale comunicarii in perioade incerte si motivul pentru care acestea nu ar sprijini atingerea obiectivelor voastre de afaceri si de comunicare. Fie ca se datoreaza factorilor interni sau externi, companiile opereaza/functioneaza adesea pe perioade in care angajatii nu sunt siguri de ceea ce se intampla, cum anume ii afecteaza si care este rolul lor in succesul organizatiei.

Restructurarile deprecierea preturilor . Scaderea veniturilor sau a profitului schimbarile de ordin executiv toate aceste evenimente pot intimida cu usurinta un angajat, avand un potential impact asupra afacerilor, insa nu trebuie sa se intample in mod obligatoriu asa.

In aceasta sesiune veti invata:

  • De ce nu functioneaza intotdeauna, pana si cele mai bine executate tactici de comunicare, pentru a tine angajatii implicati si motivati
  • Secretul unei comunicari strategice ce propulseaza o noua abordare a comunicarii in afaceri
  • Cum anume poti sa ai un control mai mare asupra impactului pe care il are comunicarea - in ciuda eventualelor "furtuni" care au loc in companie

Vorbitori:

Jeppe Glahn - Director Corporate Communications, Novozymes

11.30 - 12.00
Pauza de Cafea


12.00 - 13.00
Comunicarea interna prin schimbare si criza

Comunicarea interna a inclus in ultimii ani pentru companiile multinationale aspecte precum situatii de criza sau schimbari in comunicare. Vorbitorul acestei sesiuni va reflecta asupra experientelor intampinate si va impartasi cateva lectii invatate, exemple de asa da si asa nu din perioada achizitiei.

13.00 - 13.45
Pauza de Pranz


13.45 - 14.30
De ce munca? Motivatia si Comunicarea interna

Motivarea fortei de munca este unul dintre principalele obiective ale comunicarii interne. Insa, cum anume functioneaza? Ce face ca cel mai valoros capital al unei companii sa revina zi dupa zi? Poate motivatia sa stimuleze comunicarea? Daca da, cum anume?

Vorbitori:

Dana Dobrescu - USCE Communications Manager, Unilever
Anca Oreviceanu - Director Comunicare, Dacia si Grup Renault Romania

14.30 - 15.30
Sesiune interactiva - Cele mai intalnite greseli in comunicarea interna

In aceasta sesiune interactiva, vorbitorul va reflecta asupra celor mai comune 10 greseli intalnite in strategiile de comunicare interna pentru a se asigura ca inspiratia si ideile creionate in studiile de caz anterioare, pot fi implementate intr-o maniera cat mai eficienta in strategiile voastre de comunicare interna.

Vorbitori:

Sunday Oloidi - Director HR, Procter & Gamble
Irina Stefaniu - Manager Comunicare Interna, BRD Groupe Societe Generale

15.30 - 16.00
Studiu de caz: comunicarea integrata in cazul post-fuziunilor

Pentru multinationale, schimbarea este un proces continuu, iar comunicarea integrata in cazul post-fuziunilor devine din ce in ce mai importanta. Vorbitorul dezvolta, implementeaza si monitorizeaza comunicarea interna a corporatiei, la fel ca si planificarea integrarii post-fuziunii. Vorbitorul va impartasi opinii cu privire la ce anume a functionat si care sunt acele instrumente salvate pentru viitor - sau cele lasate deoparte.

16.00 - 16.30
Pauza de Cafea


16.30 - 17.30
Networking si Brainstorming de idei si solutii inovatoare pe care le poti folosi in activitatea de comunicare interna

Vorbitori:
Mirela Nemtanu - Corporate Communication & Public Affairs Manager, L'Oreal Romania

PARTENERI
Saga Business & Community
Siemens
Transgaz
HR Club
HR Partner
AIDA
Business Edu
Business Age
Cariere
Brand4Brands
Asebuss
Best Resource
Catalog-Cursuri
Intact
Startups
Casa de Traduceri
Romania Pozitiva
Leaders
Vision Design